BALTHASAR – IS OP ZOEK NAAR JOU

BALTHASAR wordt – net als Bonifatius de Musical en Muziektheater TITUS - weer zo’n voorstelling in Noardeast-Fryslân waar iedereen heen wil. Lijkt het jou ook leuk om betrokken te zijn bij deze bijzondere productie? Grijp dan nu je kans!
De organisatie heeft bij BALTHASAR namelijk veel vrijwilligers nodig. Zo zoekt het team gastheren of -dames, mensen die helpen met kleding, catering, EHBO, beveiliging, afbouw en marketing. Ook meehelpen in de vorm van een stage behoort tot de mogelijkheden. Uiteraard geef je zelf aan wat je wilt doen en op welke tijden je beschikbaar bent.
Meer weten?
Heb je interesse, maar wil je eerst graag meer weten over de voorstelling, de voortgang, het verhaal en de nieuwe cast, band en crew? Kom dan woensdag 6 april of donderdag 7 april (19.30 – 20.30 uur) naar de Bonifatiuskapel aan de Bronlaan 12 in Dokkum. Daar krijg je alles te horen wat je wilt weten en word je hopelijk enthousiast om het BALTHASAR-team te versterken.
Aanmelden
Ken je meer mensen die ook geïnteresseerd zijn om het team te helpen? Neem ze vooral mee, iedereen is welkom, maar meld je wel even aan. Dat kan via 06-20368663 (Annelies van der Meer) of l.vellema@hotmail.com (Linda Vellema). Als je niet aanwezig kunt zijn, maar wel graag wilt helpen kun je dat ook doorgeven. Dan houdt de organisatie je op de hoogte van verdere ontwikkelingen.
De voorstelling Balthasar is te zien van 27 mei tot en met 6 juni 2022 in de Bonifatiuskapel in Dokkum.

28 maart 2022